Neue Veröffentlichungen von NOISE ANNIHILATION

industrial und artverwandter bereich

Moderatoren: haiwire, thedi, chikan

Neue Veröffentlichungen von NOISE ANNIHILATION

Beitragvon GZDT » 26.10.2006 (12:59)

Mehr Infos, Hörproben und Photos gibt's auf:

>>> www.killedbynoise.net
GZDT

Re: Neue Veröffentlichungen von NOISE ANNIHILATION

Beitragvon Eternal Soul » 26.10.2006 (18:59)

GZDT hat geschrieben:Mehr Infos, Hörproben und Photos gibt's auf:

>>> www.killedbynoise.net

Also wenn ich etwas an den Mann/Frau bringen möchte, gebe ich mir sicher mehr Mühe mit der Ankündigung!? Beschreibungen und Cover kannst Du auch hier ordentlich formatiert einstellen!
.: IN HOC SIGNO VINCES :.
Eternal Soul

Beitragvon GZDT » 27.10.2006 (8:05)

Ich war schon immer eine Niete in Promotion/sales. I'm only in it for noise :lol:

Seh das ausserdem auch nicht so eng. Wen's intessiert der klickt sowieso auf den Link und gut is.
GZDT

Beitragvon GZDT » 15.01.2007 (10:28)

Nachdem die letzten Releases schon fast ausverkauft sind gibt's hier gleich Nachschub:

FDD-015 SISSY SPACEK GOES TO HELL

Source material from Sissy Spacek being regurgitated. Short noise bursts and tons of them. Aprox. 16 minutes of material. Comes on tape, hand numbered on 20 copies, color cover.

FDD-016 EVELYN

Similar stuff however we decided to print up a nice girl on the cover with a dick between her tits. Total playing time around 9 minutes. Tape, hand numbered on 20 copies, color cover.

FDD-017 CANNIBAL RITUAL - "Ritual punishment"

Lofi noise walls. 6 tracks, one of them clocks at 8 minutes, others are rather short. Dedicated to cannibal cinema. Tape with nice b/w covers and limited on 20 as well.

FDD-018 CANNIBAL RITUAL - "Last road to hell"

Another installment from Cannibal ritual. Darker and more minimalistic sound compared to "Ritual punishment". Shorter playing time as well (around 7 minutes). This one is released on 3" cdr, limited on 30 copies, nice b/w artwork.

Preis für die Tapes ist je 3 EURO, die CDR gibt's für 4 EURO. Porto nicht inbegriffen. Tausch möglich falls ihr was ansprechendes anzubieten habt.

Contact fknsbm (at) web (dot) de
GZDT

Zurück zu releases: cd, cd-r, vinyl, mc, md